U bevindt zich hier: HomeOnderhoud patiëntenportaal

Onderhoud patiëntenportaal

Gepubliceerd op: 13-11-2019

Beste cliënt,

Bij deze willen wij u informeren omtrent de beschikbaarheid van het patiëntenportaal.

In het weekend van 17 en 18 december 2016 zal het patiëntenportaal van het SpotOnMedics EPD niet beschikbaar zijn. Wellicht dat u recentelijk van uw therapeut een mail heeft ontvangen met het verzoek tot het invullen van de intake vragenlijst.Dit portaal is gekoppeld aan de agenda en het patiëntendossier van uw therapeut.

U kunt via dit portaal het volgende doen:

invullen van de intake vragenlijst voordat u de intake heeft met de therapeut (dit bespaart tijd tijdens de intake en kan er sneller gestart worden met het onderzoek en eventuele behandeling);

  • invullen van vragenlijsten die de therapeut en u meer inzicht geven in uw klacht en/of het resultaat van de behandeling;

  • bekijken van de gemaakte afspraken in de agenda (wanneer is de afspraak, wat voor afspraak is er gemaakt);

  • inzien van documenten als tarievenlijst, praktijkfolder, huisreglement en eventuele huiswerkoefeningen;

Als u de intake vragenlijst of de andere vragenlijsten heeft ingevuld en daarna verstuurd heeft, wordt de therapeut automatisch hierover geïnformeerd en kan hij of zij bij de volgende afspraak de uitkomsten met u doornemen.


Het portaal zal vanaf zondagavond 18 december 22:00 uur weer voor u beschikbaar zijn.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht.